Sommarkänslor

Hur härligt väder? Jag trivs. Inte nog med det så är jag ledig idag. Ska steka i solen heeela dagen. Är så sjukt varmt härinne så bikinin är redan på. Förra veckan fick jag även en rolig nyhet. Hon som är tobaksansvarig och kassaledare på mitt jobb. Hon ska på semester i sommar. Så jag ska få ta över hennes tjänst då! Har jobbat där i knappt 3 månader. Jag brukar inte va stolt äver mig själv och skryta. Men nu måste jag erkänna att jag blev lite stolt över mig själv. Så igår visade hon mig hur man gör med tidningar. När det kommer nya tidningar, vart dom gamla ska va, hur man gör retur m.m. Detta trodde jag aldrig när jag började jobba där i mars. Kommer även ha hand om all tobak. Så ska lära mig hur man beställer och sånt. Men det får jag lära mig på måndag. Det känns både spännande och nervöst på samma gång. Hoppas det kommer gå bra. Nu måste jag ut och steka gärnet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback