12 juli

Shit vad dålig jag är på att blogga. Sen jag har börjat jobba så har jag nästan ingen tid över till det :(. Tråkigt! Men det har hunnit bli sommar. Fast ändå... vilken sommar? Det regnar hela tiden och när det väl är fint väder så jobbar jag. Men är faktiskt ledig till helgen så det ska bli skönt. Har även köpt en ny bil. Så numera rattar jag diesel. Ska försöka att låta bli att tanka bensin, haha! Kattungarna är friska och växer så det knakar. Nu är det dags att träna dom att gå på lådan. Snart fyller jag år också. Mindre än en månad kvar! 8augusti. Tiden går så fort att jag knappt hinner blinka ju! Har hunnit med att vara i Höljes för andra året i rad. Tur ändå att det bara är en gång om året ;). Nu ska jag göra mig iordning sen dra mig mot jobbet :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback