Xbox nördar

Fick middag hos svärmor idag, pannkakor. Fint de! Sen åkte jag och Sam till Pontus där vi spelade lite xbox. Vi spelade COD vilket jag suger på. Så tillslut så fick dom bara använda knivar och jag gevär. Då gick det lite bättre för mig ;). Vi pratade även lite om lördagen. Vi ska ju åka dit med Pontus & Sofie. Längtar! Ska bli så gött att bo på hotell, åååå tänk hotellfrukosten. Typiskt mig, tänker bara på mat haha. På tal om något helt annat så hade min syster lagt upp ett foto i min logg. Här har ni det!

Haha kan tänka mig att det var några år sen jag skrev detta? Lite kul att jag skrev "skriver brev ÅT dig" istället för "skriver brev TILL dig". Vilken snäll och söt storasyster jag va eller är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback