Örebro

Förlåt för dålig uppdatering men jag ville njuta så mycket jag bara kunde under våran lilla resa. Kom fram till Örebro runt 11 tiden igår så badade vi på Gustavsvik. Det var roligt men jag blev jättetrött efter. Sen drog vi till hotellet. Gjorde oss iordning, tog en taxi till en restaurang. Hur god mat som helst. Det var thai/kina mat. Jag bara älskar sån mat! Godaste jag ätit på länge! Sen gick vi vidare för att leta efter nån krog. Vi hitta ju massa men det va typ 21 årsgräns överallt. Men tillslut så kom vi in på ett ställe. Det var inte alls mycket folk när vi kom. Men sen sa det bara smack så var det helt fullt. Det va riktigt roligt! Dansade loss, brände massa kalorier där tror jag ;). När det stängde vid två tiden så var vi så trötta så vi tog en taxi till hotellet. Tvättade bort sminket och tyckte det skulle bli så skönt att krypa ner under täcket och sova. Men icke! Sam hade hicka samtidigt som han snarkade. Trodde inte man kunde hicka samtidigt som man sover? Tillslut så somnade jag iallafall. Men vaknar vid 7 tiden av att Sam återigen hickar och snarkar. Sen drog vi ner och åt hotellfrukost. Hur underbart är inte det? Sen åkte vi till Mariebergs köpcentrum och kikade lite. Sen blev det raka vägen hem. Jag körde hela vägen så är ganska så sliten nu. Ska strax lägga mig och sova. Bilder kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback