Nu; massage + sova

Det gick bra förut när jag träffade min chef! Ska dit på onsdag igen på personalmöte, dom skulle bjuda på mat också. Gött! Känns som jag börjar se ljuset på denna mörka tunnel. Och det känns så jävla skönt! När livet ser som mörkast ut så dyker det upp något litet ljus. Då kan även en väldigt liten sak göra en jätteglad. Precis slängt i oss lite vitlöksbröd och myst till det med levande ljus. Kollar på fuskbyggarna. Om jag skulle göra om någonting i vårt hus skulle jag kolla upp olika byggfirmor innan jag anlitade någon. Blir snart sängen och jag ska få massage av min man :).
Kom alltid ihåg att glömma de saker som gjorde dig ledsen
Men glöm aldrig att komma ihåg de saker som gjorde dig glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback