My week with Marilyn

Okej filmen var inte så bra som jag trodde. Det hände inte så jättemycket förrän på slutet. Blev lite besviken faktiskt. Hade kanske för höga förväntningar. Hur som helst så ska jag snart rensa min garderob. Behövs kan jag lova. Åååh vill börja göra iordning mitt dressingroom nu. Åka till ikea och köpa massa saker. Satt och kikade på ikea igår och hittade massa saker som jag vill ha till vårat lilla hus.
som dom flesta redan vet så är jag ganska kort så därför tyckte jag att denna skulle passa bra i köket
sängbord har vi inga än, det är så smalt mellan väggen och sängen så det får va ett smalt isåfall
en byrå till mitt dressingroom
en sånhär har jag alltid velat ha, tycker dom är så fina!
en stor bokhylla som man kan ställa lite kort, studentmössan och andra minnen i
ett större och snyggare matbord
en snygg tvbänk med förvaring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback