Min alla ♥ dag

Jag lagade middag till mitt hjärta. Det blev hasselbackspotatis, fläskytterfilé, sås och sallad. Tror han tyckte om det för han blev väldigt mätt sa han iallafall, jag med! :)
Mums!
Försökte mig även på att göra cupcakes, vilket blev mindre bra. Sam sa att dom var goda men det tyckte inte jag. Blev lite missnöjd.
Fin färg blev det iallafall ;)
Cupcakes
Han fick tio röda rosor och en liten lapp av mig
Jag fick också rosor och choklad som jag ska njuta av ikväll
Min mupp! Jag ville göra dagen helt perfekt och det blev den också. God mat, cupcakes, han fick rosor, jag fick rosor + choklad. Var dock inte lika roligt att städa upp i köket efteråt. Men vi hjälptes åt så det gick ganska fort ändå. Resten av kvällen blir det bara mys. En del tycker att denna dagen är överskattad men det tycker inte jag. Ha en bra fortsatt alla hjärtans dag!
Tack för rosorna och chokladen min mupp, jag älskar dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback