Fått jobb!

Denna dagen har nog vart den bästa på detta året än så länge. Jag såg att jag hade ett missat samtal. Jag kollade upp numret och ringde upp. Det var om jobb. Va på intervju där i november om jag inte minns fel. Han började prata och jag tänkte hela tiden "snart kommer de där jobbiga orden att jag inte har fått jobbet". Men icke! Jag har fått jobb! Till en början varannan helg men det är ju alltid något. Jag är inte mycket för att skryta men jag måste faktiskt säga nu att jag är stolt över mig själv. Vilket inte händer ofta när jag har så höga krav på mig själv. Jag tänker inte säga just nu iallafall var det är jag har fått jobb. Utan jag väntar ett tag med det. Inget jag vill skrika ut precis när jag nyss har fått jobbet. Men om ni är nyfikna så kan ni ju alltid fråga mig på facebook! ;) Jennie Karolina Vestlund heter jag där. Nu ska jag fortsätta kika på house sen duscha och sen sova med gott samvete!

Kommentarer
Postat av: Claudia

grattis :)

allt bra?

2012-02-15 @ 10:48:06
URL: http://alwaysclaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback