Bra morgon? eller?

Det blev ingen page. Jag ballade ur! Men klippte av en bra bit av håret ändå. Typ 10cm. Känns mycket fräschare nu. Blev endel uppklippt och snelugg också. Ni ska bara veta hur min morgon har varit. Sam väckte mig typ sex imorse för att jag skulle skjutsa honom till praktiken. Han går ut för att starta bilen så den är lite varm när vi ska åka. Då blir det bensinstopp så Sam cyklar till affärn och tankar i en bensindunk. När han kommer tillbaka så ramlar han med cykeln så blir han så förbannad så han slänger den i diket. Hahah! När vi hade fått bensin i bilen så startade jag. Men när jag körde iväg så kände jag att bilen drog väldigt mycket till höger. Sen kom vi 500 meter så sa jag det till Sam. Vi stannade och så var det punktering. Och vi hade inget reservdäck. Och nej jag är inte klar där. Pannan hade stannat inatt så det var iskallt härinne när vi vaknade. Så känns som dagen bara kan bli bättre nu faktiskt ;). Nu sitter jag och letar efter en ny bil för nu är jag trött på den bilen! Hoppas ni hade en bättre morgon än mig :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback