Kom hem nu, älskling

Nu vill jag att min älskling ska komma hem!
Han har vart nere i Jönköping och hämtat bilen som de ställde ut.
Men nu dröjer det nog inte länge till innan han kommer hem.
Känner mig lite bättre nu också. Fast då har jag tagit ipren. Får se hur jag känner mig imorgon.
Så glad att jag har dig, varje kväll håller du om mig och jag somnar som en prinsessa i din famn
Istället för att tänka på allt jag inte har, så nöjer jag mig med det jag har. Jag har kärleken, hus, katt, familj, jobb. Det trodde jag inte för några år sen att jag skulle ha allt detta innan jag ens var 20 år. Så jag är tacksam för det jag har. Ge aldrig upp! Ta dagen som den kommer, vänta inte på något för det kommer till dig när du minst anar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback