Thai mat + mys med pojkvännen

Mår lite bättre idag. Ingen feber men fortfarande världens förkylning. Men är på väg mit rätt håll iallafall! :) Har vart i Arvika på sjukhuset och röntgat mig. Får se vad de visar. Skulle ta upp till tio dagar. Undrar om man får ta med sig röntgenkorten hem sen? haha vore coolt. Efter att vi hade vart på sjukhuset så åt jag och Sam lunch. Fick bli thai mat, min favorit. Fast Sam blev besviken på sin mat. Den smakade konstigt. Det går inte att förklara vad den smakade. Men det var inte gott iallafall! Så han köpte en hamburgare på statoil innan vi åkte hem. Haha rolig han! Nu vill inte min pojkvän att jag ska blogga mer för han vill mysa så jag får väll ge mig nu! ;)


Puss på dig! (fast det hade vart bättre att pussa dig om du rakade bort skägget! ;) haha)
bilden är sen i mars, och nu är han alldeles för skäggig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback