Prick en månad kvar till julafton

Idag är det prick en månad kvar till julafton. Är det bara jag som tycker att det går fort? Jag försöker komma på vad jag önskar mig i julklapp men kommer inte på något direkt. Brukar alltid önska mig pengar sen köper jag det jag vill ha. En morgonrock vore skönt faktiskt! Men annars kommer jag inte på något annat?

Nu under kvällen så har jag kollat på Grimm som går på kanal 6 torsdagar kl 20.00. Det är en ny serie som började förra veckan och jag gillar den. Kollade även på bonde söker fru förut på tv4 play eftersom jag jobbade igår när det gick på tvn. Jag gissade innan på vilka jag trodde de olika bönderna skulle välja. Men jag gissade ju fel på allihop. Dessutom läste jag på aftonbladet förut att bonden Pär-ola ska gifta sig redan nästa fredag med Louise. Lite tidigt?


Söta lillebror med katten förra julen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback