Naglar

Vilken storm det var igår. Jag åkte och hälsade på mamma och syskonen. Sen åkte jag hem till bonneland igen. Jag och Sam höll hans lillebror Albin sällskap eftersom han va ensam hemma. Vi åt glass, kollade på tv och spelade spel. Helt plötsligt började lampan blinka och jag kollar på Albin och han på mig. Sen bara blev det helt svart. Strömavbrott! Som tur var varade det bara i typ en timme. Vi tände massa värmeljus, mysigt!
Nu ska jag kika klart på Pan Am! :)




Mina naglar ;). Brukar inte ha så långa så det är lite ovant. Men jag gillar dom! Råkade dock blanda ihop naglarna till ringfingret så det blev lite fel. Den som sitter på vänsterhanden skulle egentligen varit på högerhanden och tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback