Matdags

Fick mig inte så mycket i Ullared som jag trodde. Två tröjor, två bh, ett par trosor, en ring, hårinpackning, deodorant, pyjamas, diadem, sminkväska och lite saker till sam. Tror jag fick med allt. Kollade efter nån klänning som jag kunde ha på jul/nyår men hittade ingen som föll mig i smaken. På vägen dit så var det kö precis innan Göteborg och det var inte förrän vi hade kommit ur Göteborg som det blev bättre. Samma var det på vägen hem. Plus att det var värsta dimman på vissa ställen. Men det var kul. Fast efter att jag och syrran hade gått runt i några timmar ville vi bara åka hem. När vi väl var hemma igen så drog jag och jobbade till 00.30. Då kände jag mig duktig. Gick upp 03.00 - åkte till Ullared - kom hem typ 20.30 - jobbade till 00.30. Nu ska jag äta ris, kyckling o currysås. Mums! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback