Lördag

Skönt med lördag, att få sova ut lite. Va så trött igår när vi kollade på idol. Men lyckades hålla mig vaken tills det var slut. Äntligen åkte André ut! Tyckte inte om honom. Gillade verkligen Amanda F igår! Efter idol blev det sängen direkt. Somnade som en stock. Fick sova bredvid min älskling igen. Har sovit hos mamma i två nätter ju. Fast det var kul att va där med. Jag, lillasyster och lillebror spelade kort. Men lillebror blev så sur när han förlorade 2 gånger i rad så han börja grina! haha! Sen bråka syrran och brorsan och mitt uppe i allt så skriker brorsan som är 9 år "men din jävla bäverhuggare!!!!!!!!" Haha va vi skratta. Vart fick han bäverhuggare ifrån? Jaja roligt var det iallafall! ;)

Ser helt nyvaken ut, men nu ska jag göra mig iordning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback