House nu!

Har kollat på äntligen hemma, det blir ju aldrig tråkigt? Har kollat på det sen jag var liten. Gammal jag kände mig nu haha. Snart börjar House. Det är sååå bra! :) Älskar serier som utspelar sig på sjukhus. Ska strax göra någon kvällsmat med min älskling. Efter house blir det sängen.

Flera har sagt till mig att det inte är någon idé att vara inskriven på arbetsförmedlingen för man går inget jobb genom dom ändå. Ska jag gå ur? Ska egentligen börja någon kurs också som håller på i 20 veckor (5 månader). Service/handel tror jag de va. Man var tvungen att gå den kursen för att ha möjlighet att få jobb på det nya köpcentret i Töcksfors. Men det är ju inte ens säkert att man får det. Är det värt det?

BU! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback