Hjälp?

Blää jag vill inte vara sjuk. Eller jag vet inte om jag är sjuk eller om det är allergin. Vi har ju skaffat katt och jag visste redan innan att jag var allergisk men mamma har haft katt i 6 år och jag har aldrig känt av något då? Jag har själv också haft katt förut (dock en vuxen cirka 4år) och heller inte då känt av något. Men nu när jag har skaffat en kattunge så började näsan och ögonen att rinna. Igår blev det för mycket så jag kunde inte vara i samma rum som katten. Inatt vaknade jag runt 3 tiden och halsen har helt svullen. Sam fick hämta strepsils (sugtablett som man tar när man har ont i halsen) till mig. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Hur får jag reda på om det är allergin eller om det är en rejäl förkylning? Tar gärna emot tips!




Det jag kurerar mig med just nu. Även druckit en kopp varm choklad. Nu ska jag bädda ner mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback