Grattis lillasyster

Igår blev det bowling och så åt vi på galna tuppen. Va hur gött som helst. Jag tog en plockkorg och de va klyftpotatis, drumstick, ribs och vitlökssås. Mums säger jag bara! Det var en lyckad kväll! Fast jag va nykter. Men skönt att inte va bakfull! ;)

Idag så blev det kalas för min lillasyster som fyller 17 år idag. Så vi hade kalas hos farmor. Hon hade gjort en jättegod tårta. Av mig så fick syrran en t-shirt med kizz på. Visar en bild på den också för jag blev så nöjd att jag hitta en present som passa perfekt! Tror hon blev nöjd med! :D



Grattis än en gång syster! :)

Kommentarer
Postat av: Jannikäää

Jag blev jätte nöjd skit snygg ! :D Taaack

2011-11-21 @ 12:02:24
URL: http://veestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback