Saker jag vill ha på min födelsedag

Jag fyller år om ca en månad så tänkte lägga ut lite saker jag vill ha.

Högst upp på önskelistan ligger...

En HTC WIldfire

Efter det blir det nog...

Pengar, då kan man köpa det man vill ha

Eller kanske...

Friis & Company väska


Helst så tar jag mobilen eller pengar. Måste verkligen ha en ny mobil nu. Min håller på att lägga av. Trög är den och vissa knappar funkar inte, ibland får man trycka flera gånger på samma knapp för att det ska hända någonting. Vill verkligen ha en touch mobil också och denna är inte sådär dyr som t.ex. Iphone är. Fast jag vill inte ha en Iphone så det gör inte mig något! :) 8 augusti fyller jag år. Hoppas hoppas jag får mobilen, eller pengar så jag kan köpa mig en sån! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback