Onsdag

Inge kul att vara sjuk och bara sitta och kolla på tvn. Faktiskt hellre i skolan nu så att iden går snabbare så att det blir helg snabbare. Har iallfall haft körlektion idag. Gick bra! Sen pluggade jag lite. I helgen ska jag vara nykter och plugga massa. Dessutom har jag fått lunginflammation och går på pencillin så jag kan inte dricka. Just nu håller jag på och lagar mat, bacon och makaroner får det bli. Har inte ätit riktigt på 3 dagar. Det enda jag ätit är 2 smörgåsar, spaghetti och köttfärssås, och idag 3 knäckebröd. Inte bra! Jag vill ha helg nu också. Fast imorgon är det torsdag så efter det fredag! :D Ska även bo ute på bonnelandet under helgen, gillar jag mycket! Trodde aldrig jag skulle trivas så bra ute i skogen men det gjorde jag visst. Trivs bra hos dig! Vet att du kommer läsa detta så puss på dig!   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback