Underbara helg! ♥

Oops råkade visst bli lite utgång igår. Men det var ju trevligt! ;) Finns det något bättre än en fet pizza efter att man har vart ute? Nej! Sen åkte jag hem och njöt av den sen kommer Elin typ halv sex på morgonen haha. Igår kom Jennie hem också. Hon har praktik i Stockholm så har inte sett henne på två veckor. Men igår överraskade hon mig och Emma genom att knacka på dörren :D. Jag och Emma nördade Guitar Hero igår också. Vi blev förbannade när vi fick göra en låt om och om igen. Men tillslut så klarade Emma den. Hade lust att slänga gitarren ut genom fönstret där ett tag. Ikväll ska jag umgås med bästa brudarna. Kanske blir någon öl också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback