Sammanfattning om igår

Blev allt HC igår, med Hanna, Marika, Anna & Stephanie! Det var skojj! :D Fast bäst var ju på pizzerian sen när klockan var runt 3. Jag viskade till Hanna: "Jag tycker att han som står bredvid dig är så jävla snygg" Så sa hon det till honom (!!!!!!). Då blev det pinsamt så gick jag och gömde mig. Sen när vi skulle äta så kommer han och sätter sig vid vårat bort och tar kort på mig. Haha sen ville han ha en puss men det fick han inte. Har ju pojkvän! ;) Hahah han var visst 28... Jaja så kan det gå ibland! :D Men kvällen var rolig iallfall. Var hemma vid 4 halv fem ungefär. Tack för det tjejer! Bilder och även en lite filmsnutt kommer imorgon!


Kommentarer
Postat av: E

Hahah, jennie då:D så kan du väl inte gå runt o säga när du har andreas?:o <3

2010-10-25 @ 15:55:08
Postat av: Jennie

Haha klart jag kan, måste ju få tycka killar är snygga! :)

2010-10-25 @ 21:06:21
URL: http://jeeenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback