Ensam mamma söker

Sitter och kollar på ensam mamma söker! Det är så bra tycker jag! :D Gillar hon rockabilly tjejen Emma som är med där. Precis ätit mat, köttgryta och ris. Mums på det. Mätt blev jag iallafall. Men det var väll det som va meningen också så! ;)

Helgen gick alldeles för fort tycker jag. Varför måste den alltid gå så fort? Jaja om tre veckor har vi lov så det ska bli skönt. Sen tillbaka till skolan. Kommer kännas ovant nu när jag har vant mig vid praktiken. Fast blir gött att börja på skolan igen, då blir dagarna lite längre. Eller det känns som det iallafall för jag hinner göra mer då. Nu känns det inte som jag inte hinner med någonting. Kommer hem vid 5-6 tiden och då är jag så slut så jag vill bara lägga mig i soffan och kolla på tv. Hoppas att dagen imorgon går fort! Förövrigt så har detta varit en skitdag! Våran bil gick sönder så nu har vi ingen bil och massa mer skit. Så ska bli skönt att den snart är över. Nu vörjar ensam mamma igen. Hörs imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback