Vart i Karlstad

Kom nyss hem från Karlstad. Åkte dit vid elva ungefär. Va bara jag och Andreas som åkte dit. Först gick vi in på siba där Andreas köpte ny mobil för 1995;-. Enda roliga affären jag gick in på va H&M. Där jag köpte mig en klänning och ett par kortbyxor. Får visa bild sen! Allt gick på 99;- billigt! Klänningen var lite lång men den var så himla skön att ha på sig. Och så gillade jag mönstret! Sen åt vi thaibuffé, som vanligt! ;) Efter det följde jag med Andreas in på stadium för han letade efter en keps men hittade ingen bra. Sen in på kappahl för han skulle ha ett par jeans där han hittade ett par som han köpte för 499;- .Sen blev det biltema och köpa några saker till bilen sen åkte vi hem! Det var trevligt! Inte lika varmt ute idag, blåser kallt. Idag ska jag packa och fixa allt inför imorgon. Ska ner till ica sen och köpa lite saker. Andreas kör mig till Säffle imorgon tror jag. Vill inte ta med alla saker på bussen.


Jag idag, med nya klänningen på! :D osminkad och ofixad. Ska göra mer ljusa slingor idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback