3 Maj

Godmorgon!

Härligt väder det är ute! Jag klagar inte! ;) Har turism just nu och vi ska börja grejja med vänern runt resan. Ska till apoteket sen när det har öppnat. Måste ha någonting mot förkylningen & pollen. Har ju haft det i en vecka idag. Vill att det ska bli matrast nu, är hungrig! Efter matrasten ska Jag & Sandra till Holger's, ett café och göra en omvärldsbevakning. Det betyder att man ska fråga företaget hur dom tror att det kommer bli inför sommarsäsongen. Har suttit och kollat på leggings, vill ha ett par lackleggings!

Har en jättejobbig mobil också! Nån touch sak haha. Fast nu börjar jag lära mig den. Åh idag ska jag nog laga spaghetti och köttfärs. Himla sugen på det! Hittade lite söta saker nyss som jag vill ha.

Allt är från H&M förutom paljettleggingsen som är från ellos.

Måste ha en! :D Från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback