2 Maj

Förut så grillade vi och det va hur gött som helst! Fick bli grillspett och klyftpotatis och sås till det. Gött va det! Har fortfarande världens förkylning. Orkar inte mer! :( Hade tänkt att ställa mig i duschen en stund, då blir det lite bättre iallafall. Andreas har köpt en ny mobil, eller ja... ny och ny. För han är den ju ny. Någon LG med tangentbord typ. Måste till apoteket imorgon! Idag så har vi även städat i förrådet. Behövdes ska jag lova! Slipper jag rota fram resväskan senare nu i maj när vi ska ut och resa.

Jag i fredags, lite konstig bild haha.

Andreas, Adam & Tobias i fredags!

Andreas brors barn, Frida! Hur go som helst :)

Nu får det nog bli duschen och sen lägga sig i sängen och kika på tv en sväng!
Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback