Talang

Gick bra i skolan idag, gjorde svenskaprovet och fick först en halv poäng ifrån godkänt. Men jag fick leta upp svaren i boken sen så jag fick godkänt! :) En dansgrupp frånb Åmål är ju med, så Andreas ville se det. Har klippt och färgat Andreas hår så nu står han i duschen och sköljer ur det. Senare eller imorgon ska jag nog göra mer ljusa slingor tror jag. Måste även göra klart min guidning, fast det räcker om den är klar på söndag. Måste plugga in texten i huvudet också. Men den är inte så jättelång så det blir nog bra. På söndag ska jag packa också. Har börjat packa lite redan nu. Eller ja... bara tre trosor, tre strumpor och pyjamas än så länge haha. Just nu så partajjar mina classmates, iallafall nästan alla. Emma har 18-årsfest idag. Men jag va ute på valborg och förra fredagen så kände att det skulle bli lite mycket om jag gick ut idag också. Men får kika in en sväng om jag är i Säffle. Andreas fick sålt sin bil förut så nu har han 7000 i plånboken, inte fel! ;) Nu blev jag törstig så ska ta mig ett glas vatten sen fortsätta kolla på talang.


Hade lust att lägga upp en sommarbild, så fick bli en på min söta lillebroder Pontus. Som nu inte längre har sådan glugg för han har tappat mjölktänderna så nu håller dom nya på att växa ut! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback