Städning!

Helt utmattad! Blev att jag städade mer idag!
[x] sopat golven (dammsugaren är sönder)
[x] bytt kattsand i kattlådan
[x] bytt lakan
[x] tvättat sängkläderna (håller på)
[x] tvättat kläder
[x] gett katten mat
[x] vattna blommorna
[ ] skurat golven
[ ] handla
[ ] ställt in disken
[ ] gjort rent spisen
[ ] duscha

Har en del kvar, men älskling blir nog glad iallafall! :) Tar ju inte så lång tid. Sen när jag är klar måste jag börja med svenskaboken. Tur att den inte är så tjock. 100 sidor klarar jag väll på en dag? haha. Jag måste! Nu ska jag gå ut till tvättstugan sen skura golven, ställa in disken, göra rent spisen sen duscha! Duktigt gjort av mig själv tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback