Snart i Karlstad

Sådär nu har han bytt, säger bara såhär: Jag skäms! Världens fulaste bil haha. Vi har typ tre mil kvar till Karlstad, ska nog stanna där och äta. Börjar bli riktigt hungrig nu. Är sugen på thaimat men jag tror att den restaurangen redan har stängt. Det är ju söndag så... Kan lova att jag skvatt förut! Vi körde vanligt så helt plötsligt slår det till i bilen. Alla kollar på varann och inget fattar varför. Jag trodde det va punka men vi stannade och det var det inte. Vi vet fortfarande inte vad det var, känns som hela bilen ska rasa isär när man kör i 100km/h haha.

Tänk, om två veckor och två dagar kan man säga att det är sommar. Är inte det underbart? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback