Skolan

Godmorgon!

Hade en läskig dröm inatt. Jag var med om en bilolycka! Alla som satt i bilen klarade sig ju bra men det var lite läskigt. Så va vi långt inne i skogen och ingen hade täckning på mobilen. Men det gick ju bra tillslut haha. Sitter i köket och äter min frukost som består av cornflakes och mjölk. Underbart väder idag också. Klockan 6 imorse gick jag ut och då hade jag på mig en tunika och leggings, och jag frös inte ett dugg! Nu känner man på sig att det snart är sommar. Idag får det nog bli massa plugg för min del. Måste ta tag i detta nu. Fast får nog sätta mig ute på balkongen när det är så fint väder. Nu drar jag snart till skolan! :)

funderar på att köpa? 129;- Från H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback