Sjuk

Idag blev det ingen skola för mig. På grund av denna jobbiga förkylningen! Har haft den i åtta dagar nu och den verkar inte vilja ge sig i första taget. Tänkte alldeles strax göra mig frukost. Sen ska jag nog duscha, då släpper förkylningen för stunden iallafall. Känns som jag börjar få feber hela tiden men den bryter aldrig ut.

Igår skrev Alexanders pappa att Alexander hade öppnat ögonen för första gången. Blev så glad när jag hörde det. Men vägen till att bli helt återställd är självklart lång, men vi vet att du fixar detta!

Det blir nog en rätt slapp dag för min del. Tvn, kanske lite godis, pepsi. Andreas får ta hand om mig! ;)
På lördag ska syster kanske sova här! :D Ett tag sen jag träffa henne nu. Ska nog låna hennes sims också. Har ju gjort mig och Andreas på det, mogen jag länner mig. Men det är fortfarande kul tycker jag. Nu ska jag göra frukost! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback