Säger godnatt

Efter en lång och jobbig dag så hade jag tänkt att krypa ner i sängen. Ska bara dra på påslakanen på täckena. Orkar inte med skolan imorgon men jag måste. Sista lektionen på körkortsteorin. Inte fel! Slipper man det på fredagar sen. Jag vill inte gå i skola mer nu. Vill ha ett jobb så jag får mer pengar och så man kan göra mer saker och köpa sånt man tycker är kul. Men ändå, för ett år sen trodde jag ju inte att jag skulle ha flyttat ihop med Andreas och bo i en superfin tvåa. Så man får väll va glad för det man har också. Tur att jag får sova en timme längre imorgon iallfall. Behöver jag! Även fast jag har vart hemma från skolan så har jag gått upp när Andreas har åkt.

arg, sur, deprimerad... ja ungefär så känner jag mig nu.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback