På väg till Lindesberg

Sitter i bilen påväg till Lindesberg, typ fyra mil utanför Örebro. Adam ska byta bil så det är därför vi ska dit. Ska in på biltema sen med tror jag. Blää! Vi tänkte gå in på boda borg på vägen hem med det stängde fem idag så det hinner vi inte! :( Har nyss ätit upp en ask med söta björnar! ;) Snart är vi iallafall i Örebro. Kvällen igår var rolig. Blev god mat och efter det tårta, och trevligt sällskap var ju ett plus! ;) När vi skulle gå till stan så var det en viss Sandra som hade fått i sig lite för mycket så först ramlade hon i tvrummet, sen skulle hon sminka sig på toaletten så ramla hon därinne, låg still där ett tag och bara garva. Haha, kunde ju inte göra annat än att börja skratta själv! Sen kom Sandra till hallen där hon skulle ta på sig jackan och skorna. Det största problemet igår! Haha herregud! Hon ramlade typ tre gånger! Ont fick hon nog också, trodde jag skulle dö av skratt helt seriöst! När vi skulle gå till stan så sprang Sandra före hela tiden haha, helt störd! :D Kom hem runt två och somna gött. Nu sitter vi fast i en bilkö precis innan Örebro. Skriver mer sen! :)


Mums! ;)


Kommentarer
Postat av: anna

hahaha alltså jag dör av skratt när jag läser detta, sandra i ett nötskal! ;D

2010-05-16 @ 14:48:11
Postat av: Jennie

haha du dog lite av skratt igår med! ;) Haha menar det! :D

2010-05-16 @ 18:07:07
URL: http://jeeenie.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahahahaha :D

2010-05-17 @ 00:14:06
URL: http://sanilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback