Nytt


49.50;-

Typ såna här, fast mer neonrosa. 49.50;-

Båda sakerna från H&M. På tal om något annat så sitter jag med slingor i huvudet. Hur kommer detta se ut egentligen? haha. Ja det är ungefär tio minuter kvar. Sen ska jag packa klart och göra klart guidningen. Just nu är jag orolig för hur mitt hår kommer se ut. Ljusare blir det iallfall, det är en sak som är säkert. Klockan är 22.35 och jag har inte packat än? Seeeg! Men ska snart skölja ut färgen efter det får jag verkligen sätta igång. Har skrivit en lista på det jag ska ha med. Åker imorgon klockan 9 och kommer hem på torsdag på kvällen. Men nu har det hänt något med bilen så jag måste ta bussen! ;) jaja. Datorn följer med så jag kommer blogga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback