Läckö Slott nu

Vi gick upp vid 7.30 idag, sovmorgon ju! Men jag vaknade 6.30 av att jag hade ont på sidan av nacken och trodde jag skulle avlida. Pain! Sov väll på något konstigt sätt. Vi lyckades somna tillslut igår iallfall! Klockan 8 var det frukost. Sen gjorde vi iordning oss, packade ihop sakerna och städade efter oss. Klockan 9 var det avgång, då bar det av mot ett museum, mest inriktat på älgar. Där hade vi en guidad tur. Jag var nära att somna haha. Sen fick vi gå runt lite där och kika. Sen åt vi på ett ställe som låg bredvid där. Nu är vi nästan i Lidköping. Vi är vid Läckö Slott nu! Där vi ska in och kika. Intressant! :D Bilder kommer senare idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback