Godnatt

Har inte orkat blogga så mycket idag, jag får berätta om hur det var att hälsa på Alexander på sjukhuset imorgon istället. Men jag skrev i hans logg på facebook för en stund sen, såhär skrev jag:

Idag åkte Jag, Andreas, Adam, Emelie till Arvika för att hälsa på dig. Först fick vi se dig genom ett fönster. Först gick Adam & Emelie in sen gick jag och Andreas in. Du var trött idag. Du hade inte sovit riktigt på två nätter. Imorse var sjukgymnasten hos dig. Du kollade på både Andreas och E...melie och klämde deras händer. Du rörde armar och ben. Jag tror inte att någon av oss ville åka därifrån, vi tänker på dig hela tiden! Efter ett mycket känslosamt besök åkte vi med Siv & Haavard till stugan där vi satt och pratade lite. Då kändes det bättre. Vi fortsätter att tänka positiva tankar om dig och hoppas att du har gjort mer framsteg tills nästa gång vi ses, vi vet alla att du klarar detta. Det får ta den tid det tar, men du ska veta att vi alla står bakom dig och stöttar dig i detta! Kram på dig och hoppas du sover bra inatt! :)

Det var svårt att hålla inne tårarna när vi var där ska jag lova! Känns som jag gråter hav inombords men på utsidan är jag mest chockad. Men vi fortsätter att vara positiva! Nu ska jag krypa ner under täcket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback