Dagens vill ha; sommarlov

Är på lite bättre humör nu iallafall. Kom hem för en stund sen och nu sitter jag och äter potatis och köttbullar. Fick ett sms av Anna Johannesson förut att hon tänkte dra hem några kompisar till henne nästa lördag (hon fyller 18 nu på söndag!) Och att vi skulle grilla och dricka lite. Så jag ska nog dit tror jag! :) Är ju vårmarknad då också så det är nog endel ute. Det blir nog trevligt skulle jag tro! Jag, Sandra & Marieke har lite planer för Anna, haha! :D Vi pratade om det förut på skolan och vi kom på massa bra saker! Får prata mer om det till veckan!

Sitter och funderar på vad man ska hitta på idag? Vädret är inte det bästa. Ganska mulet och så blåser det kallt. Får hoppas det blir bättre väder imorgon! Just nu vill jag ha sommarlov, värmen! Men inte länge kvar! När denna månaden är slut är det juni ju! Gud va fort det går. Funderar på att ställa mig i duschen en stund, är så himla frusen. Skriver nog mer sen! :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Japp kommer nog bli skitbra!! :D

2010-05-08 @ 16:01:38
URL: http://sanilicious.blogg.se/
Postat av: - Savefors

Kikar in och önskar dej en trevlig söndag =)



Kram!

2010-05-09 @ 08:33:39
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback