Bilder sen middagen

Vi badade inte så länge på Vänersborgs badpalats. Efter det så åkte vi till vandrarhemmet och la ner sakerna och gjorde iordning lite. Sen åkte vi tillbaka in till stan och åt mat på Italia, sen in på ica och köpa frukost. Sen tillbaka till vandrarhemmet. Så nu sitter vi här och försöker komma på något att göra! ;)

Min pizza! Italia hette den. Ja vad kan jag säga mer än att jag älskade den? ;)


Haha Marieke!

Sara, Jessica & Emma!

Jennie & Stefan!

Elin & Linn!

Blev inga bilder inne på Vänersborgs badpalats. Kameran fick inte va med och bada. Tror inte att den skulle må så bra då! :) Lite dåliga bilder men dom får duga. Blir nog inga mer bilder idag iallfall tror jag. Klockan 8 imorgon är det frukost och 9 åker vi mot Lidköping. Där vi bland annat ska besöka Läckö Slott och där ska vi sova på Lidköpings hotell. Nu ska jag va social mot dom andra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback