Åska?

Sitter i datasalen på skolan just nu. Nationella i engelska gick väll sådär, kunde vart bättre. Väntar på att Andreas ska sluta. SHIT hörde värsta mullrandet nyss! :O Rädd jag blev! Han kan gärna få sluta nu tycker jag! Jag ska hem och äta, ge katten mat, rensa kattlådan, plugga, gå på promenad (om det inte åskar), sen duscha! Det är mina planer änsålänge. Börjar bli riktigt hungrig nu! Undrar vad vi ska hitta på idag? Hm.. Jag är sugen på färskpotatis, grillat kött och potatissallad! ;) Nej jag ska fortsätta vara något nyttig iallfall! Är sjukt sugen på naturgodis! Kanske får tvinga med Andreas till lidl när han har slutat och köpa pistagenötter, mums! Såg att dom hade fått in nyheter på H&M också. men det enda som intresserade mig var det här.

49.50;- Finns i blå och cerise också.

49.50;- Gillar färgen!

399;- Först tyckte jag att den var lite konstig, men paljetterna gjorde susen!

299;- Gillar färgen men formen var lite konstig men den kanske sitter bättre på.


Det var väl bara det som var intressant. Vill verkligen beställa hem massa från H&M just nu. Dom har ju så himla mycket snyggt, till ett bra pris! Ett par ballerina sandaler och massa kortbyxor skulle jag vilja ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback