9 Maj

Hade inte tid att blogga någonting igår. Hade fullt upp! En stund efter att vi hade vaknat så åkte vi till Trinre, typ 2-3 mil utanför Årjäng. Andreas pappa har sin sommarstuga där. Så Andres tänkte grejja med en bil där. Fast det blev mest att vi pratade sen grillade vi korv. Andreas bror och hans barn var med också. När vi skulle åka hem fick vi problem med bilen så vi va tvugna att ställa ner den. Så vi fick åka med hans bror till Svanskog. Sen va det en som fick följa med oss och flytta på bilen. Så nu står den hos Andreas pappas kvinna, eller vad man ska säga haha. Sen åkte vi tillbaka till Åmål. Efter en stund åkte vi och hämtade syster en bit utanför Svanskog och så skulle Andreas och Adam testa en sak med bilen som hade gått sönder, sen körde vi min syster till hennes kompis för hon hade fest. Efter det åkte vi till Åmål och åkte runt där lite. Sen när klockan nästan va ett så hämtade vi henne och drog tillbaka till Åmål och åkte runt en liten stund till sen köpte vi pizza sen åkte vi hem och åt och kort efter det så gick vi och la oss. Somnade rätt gött iallfall! ;) Blev mycket åkning fram och tillbaka igår.

Vaknade imorse av att det var jättevarmt. Vaknade vid halv elva ungefär. Vi åkte till Trintre igen för att dom skulle grejja med bilen. Syster följde med! Vi satt och prata och skratta i bilen när dom hållde på och grejjade. Sen skulle vi hjälpa till tyckte dom så fick vi göra det. Sen kom Mamma, Mats & Pontus och hämtade Jannike :(. Sen började vi grilla, de va gött för jag va hungrig. Så satt vi där en bra stund. Efter maten blev det några cocosbollar med! ;) Sen började Andreas leta efter en yxa för dom skulle typligen ha yxkastning. Men det gick inte så bra för yxan va så slö så den fastna inte på trädet. Jaja, sen började vi plocka ihop och åkte därifrån. Så nu är vi där som bilen som gick sönder står, dom skulle testa någon sak. Snart så ska vi hälsa på Andreas pappa! :) Har förövrigt vart en bra helg tycker jag.

Imorgon kanske vi ska hälsa på Alexander på sjukhuset, hoppas vi gör det. Det kommer ju kännas lite svårt men jag tror att det är bra om vi får träffa honom. Och att det är bra för honom att träfa oss. Vi tänker på dig och du är saknad ska du veta!

Kanske lägger ut några bilder på sommarstugan sen, har inte så många men bättre än inget? ;) syster fick låna min mobil också, så fick jag låna hennes sims. Så när jag får tid ska jag installera det. Men det första jag ska göra när jag kommer hem är att duscha, ville duscha igår men då tyckte Andreas att det var bättre att jag duschade när vi kom hem. Men jag hade ju inte tid då så. Skriver mer senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback