6 Maj

Godmorgon!

Har ni sovit bra? Det har inte jag. Vaknat hela tiden inatt. Vet inte varför. Ena stunden var det för varmt andra stunden låg jag inte bra. Blev ingen skola idag heller. Har verkligen ingen ork när jag är såhär förkyld. Vill bara bli frisk nu! Andreas frågade mig om jag kunde ta hand om tvätten istället (det är hans tur) så kunde han ta hand om den två gånger. Så jag får väll göra det så jag får några rena kläder nångång! ;) Vad ska jag göra mer idag tro? Andreas är ju inte hemma förrän fem typ. Städade gjorde jag igår så det behöver jag iallfall inte göra idag. Men får väll sätta igång med att plugga lite. Har ett hemprov i historia som jag ska göra. Sen en bok i svenskan. Imorgon blir det skola iallfall. Sista lektionen på körkortsteorin, gött! Skulle vilja baka men tror inte att vi har alla saker till det. Nu ska jag iallfall ta en kopp varm oboy, min räddare i denna jobbiga förkylning! ♥

Det är ännu godare med en klick grädde över, men det har vi inte nu så det får gå utan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback