31 Maj

Orkade inte blogga någonting igår men iallfall så var jag i Årjäng hos mamma och firade mors-dag! Blev även till mormor & sen pappa en sväng. Köpte en lykta till mamma, hon blev nog nöjd. Va hemma vid halv nio på kvällen ungefär. Plockade undan lite, fick lite kläder med mig hem också.

Gick upp för typ en halvtimme sen, sätte mig ute på balkongen och där var det varmt i solen. Får hoppas det håller i sig idag. Senare så ska jag ja bussen till Säffle och möta upp Sandra för vi ska till badhuset och göra en sak inom idrotten annars blir vi inte godkända. Sen vid halv tre ska jag göra prov i engelska. Orkar egentligen inte, men måste. Mår inte bra alls! Snorig, tjock i halsen och typ slemmig eller vad man nu ska kalla det. Vi är egentligen lediga idag och imorgon för att vi fick så många timmar på vänern runt resan. Men måste till skolan och få klart massa saker. Imorgon kan man iallfall säga att det är sommar, G-Ö-T-T! Får nog bli att sola lite sen. Nu måste jag träna inför provet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback