21.03

Har hjälpt Andreas med bilen lite. Fick sitta och trycka på kopplingen. Så nu har vi fixat bilen som va sönder. Nu funkar den! Några småsaker som behöver fixas bara. Förövrigt så är han väääldigt osocial och går runt och prata i telefon. Detta har varit en bra dag tycker jag. Fick följa med på vänern runt, klarade provet på pärmarna, massa sol & värme. Inget att klaga på här inte! Jo en sak förresten, att Andreas aldrig tvättade (blir galen!). Det är ju inte försent än för man får tvätta tills 22 så han ska allt få slita den tiden som är kvar! ;) Är sugen på vattenmelon, glass & naturgodis. Får ju bli lite nyttigare och ändra mina matvanor nu när jag va så duktig och va ute och gick imorse. Får nog bli samma promenad imorgon 4.30! :D My new lifestyle?


Jag vill ha! 349;- från Ellos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback