18 Maj

Sådär, nu känner jag mig lite mer utvilad! Är ju ledig från skolan idag för att dom som har matte B skulle ha nationellt i det sen tror jag att våran lärare skulle nånstans. Det är aldrig fel att vara ledig! ;) Som om inte det skulle vara bra nog så är det fint väder ute. Va skönt! Tänkte fixa iordning mig lite snart sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Jag och älskling ska iallfall köpa glass, tror jag vi kom överrens om! :) Får nog plocka undan lite här hemma också. Annars blir det ett sånt där bombnedslag och så har man jättemycket att städa. Andreas ska tvätta också, på tiden! Har ju nästan inga rena kläder kvar haha. Nu är det bäst att jag får någonting gjort här hemma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback