12 cm klack imorgon?

Sitter och kollar på en film på 4:an, nyss gett katten mat. Börjar bli hungrig med. Får nog göra såna mini baguetter, mums! :) Imorgon ska jag sova länge så att jag är utvilad. Men frågan är vad jag ska ha på mig imorgon? Blir nog en klänning och några klackar iallafall. Men den rosa eller blåa klänningen? Hm... får sova på saken. Vid två imorgon får det nog bli att göra sig iordning. Brukar alltid va så seg så lika bra att börja i tid. Sitter med ögonen som klistrade på tvn nu för att de är så spännande haha. Ska man våga ta dom höga klackarna imorgon? Funderar på de! ;)


Ser inte så farligt ut, men det är värre än vad de ser ut! ;) 12cm klack tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback