1 maj

Har inte orkat blogga något idag för har inte mått så bra om man säger så! ;) Blev lite mycket igår... Med roligt var det! Vi va väll hemma vid ett typ. Kommer inte ens ihåg att jag la mig i sängen haha. Och imorse kändes det som jag fortfarande var full. Har nog druckit typ tio glas med vatten också.

Sitter och kollar på en film som går på tvn. Nanny Diaries heter den. Skrev en bokrecension om den i engelskan så har redan sett den. Förut så lagade vi nudlar med skinka och purjolök och grädde och massa kryddor. Mums!

Alexanders pappa har skrivit för ungefär en timme sen på facebook mer nyheter om Alexander. Såhär skriver han: "besked om knä efter magnet röntgen var att korsbanden var av på vänster knä samt att det fans ligament skador, vi kommer att få prata med en läkare på måndag om va skallröntgen svaren var. Nu i kväll var vår älskade gosse med de klar blå ögonen med och relativt vaken, han är fortfarande medv...etslös men hör va vi säger. Pappa och mamma älskar dig"

Det är positivt tycker jag, vi hoppas att du snart vaknar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback