7 Juni

Idag var vi på studiebesök som ni vet. På B&B Viking i Säffle. Det var jättefint inrett och allting var verkligen hur fint som helst. Tror att hon kommer lyckas bra med det! :) Andreas och Adam är ute och grejjar med bilen för avgasröret läcker så den låter mer än vanligt! ;) Så jag får försöka att underhålla mig själv en stund. Slutade ungefär halv tolv så det var en slapp skoldag. Men fick vänta på bussen i två timmar. Elin följde med till Åmål så vi gick runt i lite affärer. Hittade en sak som jag ska köpa till min kära syster tror jag! ;) Hittade även ett par byxor som jag vill ha. Vita jeansleggings med fickor där bak, 140;- BILLIGT! Imorgon börjar vi inte förrän 9.45, eller ja.. vi ska samlas då. På onsdag är vi lediga för vi får hålla på med projekt arbetet hemifrån då. Snart sommarlov! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback