Nighty nighty

Jag och syster drog och åt pizza förut, smarrigt! ;) Sen så cyklade vi till pappa och jag fick övningsköra lite. Det var roligt och gick bättre än förra gången. När vi kom tillbaka till mamma så bestämde jag mig för att kratta gräsmattan för det låg massa gräs på efter att någon har kört med gräsklipparen på den. Tror nog dom blev nöjda! Sen kollade jag och mamma lite på tvn. Sen ställde jag cyklarna på baksidan. Efter det fick det bli en dusch och mera tv. Men nu sitter jag i sängen och funderar på att sova. Men kan inte kika på tv för inga kanaler än. Letade efter någon bra film men tröttnade för jag hittade ingen bra. Kanske finnt nått bra att se på internet? Jaa får nog bli så! Godnatt! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback