Sol & värme! (y)

Dålig update... igen! ;)
Men har ingen lust att sitta vid datorn när det är så fint väder. Ifår var jag och syster på soimmarvik och badade i poolen. Mycket varmare än i sjön haha. Slutade för ungefär en timme sen och nu håller dom på att flytta ut dom sista sakerna här. Mamma, min styvpappa och mina två syskon ska flytta idag. Dom ska fortfarande bo i Årjäng men dom ska flytta till en lägenhet, eller lägenhet kan man inte kalla den egentligen. Är som ett stort hus delat på mitten. Så två familjer bor i ett hus. Senare kanske jag ska övningsköra lite med pappa. Tänkte ringa kusin och träffa henne en sväng. Hon bor ju precis där som mamma och dom ska flytta så. Sista dagen att jobba på sommarfritids imorgon. Men på måndag ska jag ringa till ett ställe och se om dom har något jobb åt mig. Ska bli skönt att komma hem imorgon. Och på fredag är det midsommar. Så det rullar på! ;) Nej nu ska jag lägga in musik åt mormor på hennes mp3! Skriver mer sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback