Påväg till Årjäng...

Ja då var jag påväg till Årjäng igen för jobb. Men jobbar bara 4 dagar denna veckan så det är ju skönt. Har ungefär en halvtimme kvar innan jag är framme. Då ska mamma hämta mig på station. Måste äta något när jag kommer dit känner jag. Annars ikväll så känner jag bara för att ta det lugnt. Kolla på tv eller på någon film. Verkar va fint väder iallfall! Såg att det skulle bli fint till veckan också, såklart när jag jobbar! ;) Till och med på midsommar skulle det bli fint väder! Så blir nog att vi sitter ute och äter. På tal om något helt annat så saknar jag redan Andreas. Gör ont i mig att lämna han även fast det bara är fyra dagar. Har varit så skönt att va med han i helgen och vakna upp bredvid han. Men ses igen på torsdag! :) Syster tycker nog att det är kul att jag är där iallfall! ;) hahaha. Hon dog lite av skratt i fredags när vi skulle gå och kolla till barnen som var på baksidan. För pinsamt för att berätta här! Hahaha herregud! Jaja... får se om jag och syster går till ica sen kanske och köper oss något gött sen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback